:(

Han knappt börja se filmen för så fort jag ställde ifrån mig dator en liten stund för att hämta ett äpple så kom My tog sen direkt! Så jag får nog inte till baka den för än efter maten...
Men nu när jag har tid kan jag ju passa på att berätta om dagen.
Jag vaknade inte för än halv 12 sen gick jag upp och åt frukost en ganska lång stund. Mamma skjutsade My på kurs så jag fick ta ut deras hästar. Samtidigt tog jag in Hickory och borstade av honom. Sen gick jag in och åt lunch. Efter det red jag och hur det gick har jag redan skrivit... Men när jag kom hem så fixade jag lite i stallet. När jag var klar med allt var klockan halv 5. Sen såg jag 10min på filmen. Ser nu på något som är som arn men det heter något annat. Tycker det är ganska dåligt om jag ska vara ärlig...

Snart blir det matis bakpotatis. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0